Ejendomsservice
hjælp til opgavestyring
– Få overblik og system
- Kalender
- Tidsregistrering
- Dokumentation
Kom i gang fra
– Få overblik og system
Kom i gang fra
– Få overblik og system
Kom i gang fra
Når man laver ejendomsservice, er der et hav af praktiske opgaver, der skal uddelegeres. Samtidig er der også mange vigtige oplysninger og dokumenter, der skal gemmes, så de er til at finde igen.
Med ServiceStyring, har du altid overblik over alle opgaver uanset om det er trappevask, vicevært, vinduespudsning så er tilgangen som altid simpel og let.
Hver ejendom kan tildeles sin helt egen servicebog og dokumentmappe.
Få lynhurtigt overblik over alle typer af opgaver, enkelte som gentagne samt medarbejdere. Planlæg eller genplanlæg opgaver, ved hjælp af den indbyggede træk-og-slip funktion i kalenderen.
Få kontrol over timeregistreringer pr. sag , og alle medarbejdernes time forbrug. Når timerne er registreret, ligger de klar til fakturering med et samme.
Dokumenter arbejdet med før og efter billeder – på den måde undgår du evt. tvivlsspørgsmål fra kunden om arbejdet rent faktisk er udført.
Det er let som en leg at lave gentagne opgaver i daglige, ugentlige, månedlige eller årlige intervaller. Du kan helt selv vælge hvornår og hvordan de skal gentages.
– Lavet af fagfolk til fagfolk
ServiceStyring er opbygget med to muligheder – en Basis eller Pro. På den måde betaler du, hvad enten din virksomhed er lille eller stor, kun for det du har behov for i dagligdagen.
Slip for missede aftaler og tvivlsspørgsmål
Alle reparationer, klager, ændringer, forespørgsler, særlige tilladelser m.m. ligger i ServiceStyring via den digitale servicebog, du kan tilbyde til hver ejendom eller kunde.
Det kan være dokumentation på, at trappen er vasket, græsset er slået, vandhanen er udskiftet eller noget helt fjerde. Al historik samlet på hvert lejemål og kunde, på samme måde som en servicebog på en bil.
– og meget, meget mere.
ServiceStyring kan integreres med alle førende regnskabs- og ERP-systemer: