Mød team ServiceStyring
– Længere nede på siden kan du finde vores kontaktoplysninger – samt lære vores team og roller at kende.
– Længere nede på siden kan du finde vores kontaktoplysninger – samt lære vores team og roller at kende.
– Længere nede på siden kan du finde vores kontaktoplysninger – samt lære vores team og roller at kende.
Martin Lundqvist
Ejer/Direktør
Martin er ejer af ServiceStyring, og har en baggrund inden for servicebranchen, hvor det at skulle håndtere opgaver, enkelte som gentagende, planlægning og fakturering kan være udfordrende. Derfor har branchekendskabet været en vigtig faktor for udviklingen af ServiceStyring, så netop disse problemtikker kan løses på en nem og overskuelig måde.
Til gavn for dig , dine medarbejdere og kunder.
Tlf.: 71 99 18 58
E-mail: mlq@servicestyring.dk
Isabelle Baisner
Kommunikation/Marketing
Isabelle er ansvarlig for markedsføringen i ServiceStyring og sørger for at sprede budskabet om vores system.
Hun er uddannet fra Syddansk Universitet i 2022 og har en kandidat i International Virksomhedskommunikation i engelsk.
Tlf.: 71 99 18 58
E-mail: isb@servicestyring.dk
Kristian Svalgaard
Backend udvikler
Kristian er fantastisk til at sætte nuller og bogstaver sammen, som til sidst bliver til kode. Den kode er det der skaber systemet ServiceStyring, som vil give dig mere tid i din hverdag.
E-mail: info@servicestyring.dk
Jonas Hjalager
Frontend udvikler
For at give dig den bedste oplevelse når du vil bruge ServiceStyring, er det vigtigt at det er nemt og intuitivt at arbejde i. Det er her Jonas kommer ind i billedet. Han sørger for at design og funktioner, netop bliver nemme og brugervenlige at arbejde med.
E-mail: info@servicestyring.dk
Kim Østergaard
Investor og stifter af bla. Marketing Platform
Jeg ser et kæmpe potentiale inden for service og vedligehold, i fremtiden. I en travl hverdag, hvad enten du er privat eller virksomhed, stilles der større og større krav til leverandøren af ydelsen, eller produktet.
Som kunde, skal du ikke bekymre dig om service og vedligehold bliver udført til tiden – og leverandøren kan bygge sin serviceforretning op, i en og samme løsning. Hvad enten der er tale om enkelte opgaver eller gentagende.
“Blandt de flere end 200 pitch decks vi har modtaget, opdagede vi hurtigt potentialet i
ServiceStyring. Der er enormt megen lim i løsningen, forstået på den måde, at
ServiceStyring er en vital del af kundernes forretning”, fortæller Kim Østergaard”
Læs mere om Kim Østergaard på Linked In her.
Udviklingen af ServiceStyring startede i 2019, hvor ambitionen var at lave Danmarks måske mest intuitive og brugervenlige service og planlægningssystem.
Kombineret med en brugervenlig løsning – så var og er fokus at kunne levere en prisbevidst skræddersyet løsning, så du ikke betaler for for funktioner du ikke har brug for.
Overskriften på ServiceStyring er:
Udviklingen af ServiceStyring bærer i høj grad præg af, at der er blevet lyttet til dem som skal bruge systemet. Det omfatter brancher som service, håndværk, udlejning, energikonsulenter samt mange andre brancher.
ServiceStyring består af et online administrationssystem som fungerer på tablet, smartphones samt almindelig computer.
Nøgleordet for ServiceStyring er drift! Det betyder, at uanset hvilken branche du er i, så vil ServiceStyring passe ind i din drift organisation. Det kan være brancher som:
Samt mange flere…
Du tilbydes altid 14 dages gratis prøveperiode – helt uden binding. Efter prøveperioden, aftaler vi hvordan du bedst kommer i gang, og hvilken løsning der passer bedst til dig og dine behov.
På den måde, bliver du og dine medarbejdere ikke overvældet af alt for mange nye indtryk. Derved kan I stille og roligt, blive trygge ved at arbejde med ServiceStyring.
Kontakt os her – eller ring til os på 71991858, for en konstruktiv snak hvordan du nemt og hurtigt kan få automatisk fakturering, planlægning og en tidsoptimeret hverdag.
Vi sidder klar til at besvare dit opkald mandag til fredag kl. 8.00 – 16.00.
Større overblik, nemmere hverdag og mindre tid brugt på
administration og planlægning – Det er blot nogle af de ting,
vores kunder har fået ud af at bruge ServiceStyring.
Læs, hvad kunderne siger her:
“Jeg bruger ServiceStyring som et overbliksværktøj. Det
har været svært at finde et system, der virkede til ma–
terieludlejning. Jeg bruger det også til alt muligt andet,
og ServiceStyring har været gode til at hjælpe med mu–
ligheder, jeg kunne bruge systemet til. Jeg er meget til–
freds med systemet og prisen.“