Funktioner
der frigiver flere timer til at skaffe nye kunder
Lavet af fagfolk til fagfolk
Lavet af fagfolk til fagfolk
– Lavet af fagfolk til fagfolk
Fra 2024, bliver det et lovkrav at virksomheder inføre et system til tidsregistrering,
Så hvorfor ikke gøre det digitalt?. På den måde, undgår du bortkomne eller ikke korrekt udfyldte arbejdssedler, som koster mange penge på bundlinjen.
Med ServiceStyring har dine medarbejdere nem adgang til eget login via app, hvor de b.la. kan registrere timeforbrug, direkte på de enkelte opgaver.
Med arbejdsplanlægning reducerer du dit tidsspild markant. Både for dig selv og dine medarbejdere.
Tiden hvor du skulle finde papirer frem, og foretage telefonopkald for at planlægge opgaver, er ovre!
Et par hurtige træk med musen, så har du nemt fordelt opgaverne ud til medarbejdernes tablets eller smartphones.
Med et par tryk på din tablet eller smartphone, kan du fakturere opgaven ude hos kunden. På den måde sparer du kostbar tid og kan hurtigt komme videre til næste opgave.
Her kan du vælge at bruge den indbyggede faktureringsløsning i ServiceStyring. Eller integrere med dit eget økonomisystem.
Byg din ServiceStyring løsning sammen med dit økonomisystem, så du nemt og hurtigt kan fakturere på farten. ServiceStyring kan integreres med f.eks. Economic, Dinero eller andre app`s efter behov.
Tjener du penge på dine opgaver?
Med DG/DB visning på opgaverne kan du hurtigt se om et projekt eller en opgave er en god forretning.
Det giver dig mulighed for efterkalkulation – så du løbende kan bruge data fra opgave til opgave, til at effektivisere og udvikle din virksomhed.
Få det totale overblik over dine medarbejdere og opgaver med digital kalenderstyring. Med træk-og-slip funktionen, kan du nemt og hurtigt genplanlægge eller oprette nye opgaver.
Opret gentagne opgaver som f.eks. skal gentages på dag, uge, måned eller årsbasis.
På den måde kan du f.eks. automatisere dine serviceaftaler, så du ikke manuelt skal huske at genplanlægge.
Når først du har valgt i hvilket interval, der skal udføres service, tager ServiceStyring sig af resten. Du får nemlig en påmindelse tilsendt når det er tid til, at opgaven skal gentages. På den måde kan du få lavet et årshjul, der fungerer.
Det sparer dig for meget tid, missede aftaler og sure kunder.
Kortvisning af opgaver, giver et visuelt overblik over placering – for både kordinator og medarbejdere.
Opgaver vises på et kort, og der kan sorteres efter staus, område, teams m.m. På den måde tager det ingen tid at planlægge/genplanlægge opgaven.
Det sparer tid – og har opgaven ikke en desideret adresse, kan der bruges kordinater til at markere hvor opgaven skal udføres.
Send automatiske påmindelser til dine kunder, når dagen for udførsel af opgaven nærmer sig.
Du kan selv vælge i hvilke intervaller der skal udsendes en påmindelse og hvor mange der skal sendes.
Påmindelser fungerer rigtig godt – især når du opretter serier af gentagne opgaver.
Send beskeder til dine kunder og medarbejdere direkte fra ServiceStyring.
På den måde kan du holde en tæt dialog med dine kunder og medarbejdere på opgave niveau, uden at skulle ringe.
Alle beskeder gemmes på opgave niveau og vil altid være tilgængelige, hvis der skulle opstå tvister eller i forhold til kvalitetssikring.
Ruteplanlægning har aldrig været mere relevant, end det er nu. Med stigende brændstofpriser, er det vigtigt at du og dine medarbejdere brænder unødige kilometer eller brændstof af. Med ruteplanlægning, styrker I også virksomhedens grønne profil, da i mindsker jeres CO2 aftryk.
Alle opgaver vises på et kort – og på den måde tager det ingen tid at planlægge/genplanlægge sin rute.
Det gavner ikke alene økonomien på opgaven, bundlinjen og klimaet – men din kunde vil også få glæde af at aftalte tidspunkter overholdes.
Opret nemt og hurtigt tjek-/kvalitetssikringsskemaer eller rapporter.
Du kan selv bestemme indholdet, og der kan tilføjes billeder og dokumenter samt anmodes om underskrift.
Du kan lave lige så mange skabeloner som du ønsker. Det er nemt og ligetil.
Udfør kvalitetssikring på dine opgaver.
Når en opgave er udført, kan det forlanges, at der skal udføres kvalitetssikring før opgaven afsluttes. På den måde sikrer du, at kvaliteten på det udførte arbejde f.eks. lever op til kravene jf. KVS, KL, ISO9001 samt VE Installatøruddannelsen.
Alt dette udføres i en tilpasset rapportskabelon, hvor alle informationer, billeder, dokumenter ligger gemt på sagen. Du kan til hver en tid hurtigt finde de nødvendige oplysninger, ved auditering eller en reklamation.
Nu er det slut med misforståelser omhandlende aftaler på en opgave.
Med al historik samlet på hver enkel opgave, har du, dine medarbejdere og kunder altid styr på hvad der er aftalt.
Al historik samles fra det øjeblik opgaven oprettes, til du sender fakturaen til kunden.
Slip for ringbind – og vigtig historik og viden, der forsvinder, hvis en nøglemedarbejder stopper hos dig.
Du kan opbevare dokumenter og billeder på dine opgaver, kunder eller materiel.
På den måde kan du, dine medarbejdere og hvis du ønsker det, også dine kunder – altid tilgå relevant dokumentation, i ServiceStyring.
Tilknyt billeder og dokumenter på dine skemaer/rapporter og opgaver.
På den måde kan du dokumentere dit arbejde – både før og efter med synlige billeder og evt. dokumenter.
Alt ligger opbevaret i ServiceStyring – og det hele kan bagefter sendes direkte via mail, til dine kunde når opgaven afsluttes.
Udarbejd og send et tilbud, direkte fra ServiceStyring. Accepterer kunden tilbuddet – kan du nemt og hurtigt ændre status til ordre.
Med digital opgavestyring får du nemt ved at organisere, planlægge samt udføre opgaver.
Digital opgavestyring kan bidrage til at sikre, at opgaver og projekter udføres tilfredsstillende – og opnår de ønskede resultater inden for de fastsatte rammer af tid, ressourcer og kvalitet.
Med et enkelt klik på opgavens adresse, åbner google maps, og du får kørselsvejledning direkte hen til destinationen.
Det sparer tid i trafikken – og du får mere tid til at udføre flere opgaver.
Tilpas din ServiceStyring løsning med detaljer. Detaljer kan bruges under opgaver, kunder, medarbejdere, ydelser, udlejning.
Detaljer bruges til at præcisere feks, hvilket type nr produkt A har. Er der en kode til en specifik ejendom, eller ligger nøglen under måtten , hunden bider – ja informationsniveauet er mange med detaljer.
Større overblik, nemmere hverdag og mindre tid brugt på
administration og planlægning – Det er blot nogle af de ting,
vores kunder har fået ud af at bruge ServiceStyring.
Læs, hvad kunderne siger her:
“Jeg bruger ServiceStyring som et overbliksværktøj. Det
har været svært at finde et system, der virkede til ma–
terieludlejning. Jeg bruger det også til alt muligt andet,
og ServiceStyring har været gode til at hjælpe med mu–
ligheder, jeg kunne bruge systemet til. Jeg er meget til–
freds med systemet og prisen.“