Funktioner og tilføjelser,
der gør din hverdag lettere
Lavet af fagfolk til fagfolk
Lavet af fagfolk til fagfolk
– Lavet af fagfolk til fagfolk
– Lavet af fagfolk til fagfolk
Slip for bortkomne eller ikke korrekt udfyldte arbejdssedler, som koster mange penge på bundlinjen.
Med ServiceStyring har dine medarbejdere nem adgang til eget login, hvor de b.la. kan registrere timeforbrug, direkte på de enkelte opgaver.
Med arbejdsplanlægning – reducerer du dit tidspild markant. Både for dig selv og dine medarbejdere.
Tiden – hvor du skulle finde papirer frem, og foretage telefonopkald for at planlægge opgaver, er ovre!
Et par hurtige træk med musen, så har du nemt fordelt opgaverne ud til medarbejdernes tablets eller smartphones.
Med et par tryk på din tablet eller smartphone, kan du fakturere opgaven ude hos kunden. På den måde sparer du kostbar tid og kan hurtigt komme videre til næste opgave.
Her kan du vælge at bruge den indbyggede faktueringsløsning i ServiceStyring. Eller integrere med dit eget økonomisystem.
Byg din ServiceStyring løsning sammen med dit økonomisystem, så du nemt og hurtigt kan faktuere på farten. ServiceStyring kan integreres med f.eks. Economic, Dinero eller andre app`s efter behov.
Tjener du penge på dine opgaver?
Med DG/DB visning på opgaverne kan du hurtigt se om et projekt eller en opgave er en god forretning.
Det giver dig mulighed for efterkalkulation – så du løbende kan bruge data fra opgave til opgave, til at effektivisere og udvikle din virksomhed.
Få det totale overblik over dine medarbejdere og opgaver i kalenderen. Med træk-og-slip funktionen, kan du nemt og hurtigt genplanlægge eller oprette nye opgaver.
Opret gentagne opgaver som f.eks. skal gentages på dag, uge, måned eller årsbasis.
På den måde kan du f.eks. automatisere dine serviceaftaler, så du ikke manuelt skal huske at genplanlægge.
Når først du har valgt i hvilket interval, der skal udføres service, tager ServiceStyring sig af resten. Du får nemlig en påmindelse tilsendt når det er tid til, at opgaven skal gentages. På den måde kan du få lavet et årshjul, der fungerer.
Det sparer dig for meget tid, missede aftaler og sure kunder.
Send automatiske påmindelser til dine kunder, når dagen for udførsel af opgaven nærmer sig.
Du kan selv vælge i hvilke intervaller der skal udsendes en påmindelse og hvor mange der skal sendes.
Påmindelser fungerer rigtig godt – især når du opretter serier af gentagne opgaver.
Send beskeder til dine kunder og medarbejdere direkte fra ServiceStyring.
På den måde kan du holde en tæt dialog med dine kunder og medarbejdere på opgave niveau, uden at skulle ringe.
Alle beskeder gemmes på opgave niveau og vil altid være tilgængelige, hvis der skulle opstå tvister eller i forhold til kvalitetssikring.
Ruteplanlægning har aldrig været mere relevant, end det er nu. Med stigende brændstofpriser, er det vigtigt at du og dine medarbejdere ikke spilder unødige kilometer på vejene. Med ruteplanlægning styrker I også virksomhedens grønne profil.
Alle opgaver vises på et kort – og på den måde tager det ingen tid at planlægge/genplanlægge sin rute.
Det gavner ikke alene økonomien på opgaven, bundlinjen og klimaet – men din kunde vil også få glæde af at aftalte tidspunkter overholdes.
Opret nemt og hurtigt tjek-/kvalitetssikringsskemaer eller rapporter.
Du kan selv bestemme indholdet, og der kan tilføjes billeder og dokumenter samt anmodes om underskrift.
Du kan lave lige så mange skabeloner som du ønsker. Det er nemt og ligetil.
Udfør kvalitetssikring på dine opgaver.
Når en opgave er udført, kan det forlanges, at der skal udføres kvalitetssikring før opgaven afsluttes. På den måde sikrer du, at kvaliteten på det udførte arbejde f.eks. lever op til kravene jf. KVS, KL, ISO9001 samt VE Installatøruddannelsen.
Alt dette udføres i en tilpasset rapportskabelon, hvor alle informationer, billeder, dokumenter ligger gemt på sagen. Du kan til hver en tid hurtigt finde de nødvendige oplysninger, ved auditering eller en reklamation.
Nu er det slut med misforståelser omhandlende aftaler på en opgave.
Med al historik samlet på hver enkel opgave, har du, dine medarbejdere og kunder altid styr på hvad der er aftalt.
Al historik samles fra det øjeblik opgaven oprettes, til du sender fakturaen til kunden.
ServiceBox er at sammeligne med en dropboks løsning. Du kan opbevare dokumenter og billeder på dine kunder eller materiel.
På den måde kan både dine medarbejdere og kunder – altid tilgå relevenate dokumenter, da det hele ligger tilgængeligt et sted.
Tilknyt billeder og dokumenter på dine skemaer/rapporter og opgaver.
På den måde kan du dokumentere dit arbejde – både før og efter med synlige billeder og evt. dokumenter.
Alt ligger opbevaret i ServiceStyring – og det hele kan bagefter sendes direkte via mail, til dine kunde når opgaven afsluttes.
Udarbejd og send et tilbud, direkte fra ServiceStyring. Accepterer kunden tilbuddet – kan du nemt og hurtigt ændre status til ordre.
Tilpas din ServiceStyring løsning med detaljer. Detaljer kan bruges under opgaver, kunder, medarbejdere, ydelser, udlejning.
Detaljer bruges til at præcisere feks, hvilket type nr produkt A har. Er der en kode til en specifik ejendom, eller ligger nøglen under måtten , hunden bider – ja informationsniveauet er mange med detaljer.
Ud over de mange funktioner – du allerede får med i Basis eller Pro, har du mulighed for at udvide med specifikke tilføjelser.
Med Economic projektmodul integration – slipper du og dine medarbejdere for at registere tidsforbrug to steder. Tidsregistrer nemt og hurtigt – direkte på dine Economic projekter i ServiceStyring.
Det eneste det kræver, er at du har en Pro løsning, før at du kan benytte integrationen.
Pr. måned. ekskl. moms + 18 kr pr medarbejder
Med materiel kan du få overblik over dit eget og kundens materiel. Du får overblik på kort, kalender eller tabelvisning. Om materiellet er en varmepumpe, gaskedel, ventilationsanlæg, port, maskine eller andet fysisk produkt, er underordnet. Det hele kan håndteres i ServiceStyring.
Materiel kan kobles sammen med Serviceaftaler og eller Udlejning – så du kan få det maksimale ud af Materiel tilføjelsen.
Pr. måned. ekskl. moms
Udlej dine maskiner, materialer, mandskab, ejendomme, biler eller hvad du nu kan komme i tanke om.
Med udlejningsmodulet, kan du nemt og hurtigt skabe dig et overblik over nuværende udlejninger.
Via kalenderen med træk og slip funktion – får du overblik over alle udlejninger på dag, uge, måned eller årsbasis.
Pr. måned. ekskl. moms
Har du solgt mange produkter, men har aldrig fået kontaktet kunden med henblik på at tilbyde en serviceaftale?.
Nu kan du nemt og hurtigt kontakte dine kunder med et tilbud om en serviceaftale. Når vi har hjulpet dig med at importere dine kunder og materiel – vælger du efterfølgende dem ud, som du gerne vil sende en mail med tilbud om en serviceaftale til.
Herefter får din kunde en mail med et booking link i, hvor de kan booke tid til service. Nøjagtigt som man kender det fra bilbranchen.
Efterfølgende kan du fastsætte hvornår næste service skal udføres.
Nemmere bliver det ikke, at skabe sig en serviceaftale/abonnementsforretning.
Pr. måned. ekskl. moms
Med en bookingløsning på din hjemmeside – vil dine kunder aldrig møde en lukket dør i din butik.
Dine kunder kan nu online, nemt og hurtigt booke dig til en specifik opgave, på alle tider af døgnet, 24-7-365!
Du bestemmer naturligvis helt selv hvilke områder, tidpunkter, eller om kunden skal booke med eller uden tid og dato.
Fælles er at alle bookinger lander direkte i ServiceStyring – så du nemt og hurtigt kan planlægge, hvornår, hvordan og hvem der skal udføre opgaven.
Alle informationer gennem booking sendes naturligvis krypteret.
Pr. måned. ekskl. moms
Betaling og fakturering opfattes af mange som et administrativt onde, som bare skal overstås.
Med en online betalingsløsning, kan du tage imod betalinger på dine hjemmeside, når kunderne booker en opgave hos dig.
Kunderne kan betale med alle typer kreditkort eller MobilePay. Det sparer tid, højner dit serviceniveau og sikrer at din betaling så snart opgaven er udført.
Pr. måned. ekskl. moms
Når du har oprettet en serie af gentagende opgaver i ServiceStyring, som koster det samme hver gang, kan du med abonnementbetaling, sætte dem til automatisk at fakturere.
Du vælger bare i hvilket interval opgaverne skal faktueres i, og så tager ServiceStyring sig af resten.
Om du bruger ServiceStyring indbyggede faktueringsløsning eller dit eget økonomisystem er ligegyldigt.
Pr. måned. ekskl. moms
Med kundeportal, kan du give dine kunder adgang til ServiceStyring.
Kunden kan til enhver tid logge ind, og se status på de opgaver der er planlagt, igang eller afsluttet. Ønsker de at booke en ny opgave hos dig, kan det nemt og bekvemt gøres fra deres personlige login.
På den måde slipper du for mange forstyrrende opkald, samt missede aftaler.
Du skal betragte kundens portal, som en digital servicebog på boligen, bygningen eller materiellet. Nøjagtigt på samme måde som på en bil.
Pr. licens / mdr. ekskl. moms
Med leverandørportal, kan du give dine underentreprenører adgang til ServiceStyring.
Du kan tildele leverandøren opgaver, på samme måde som du gør med en medarbejder.
Leverandøren logger ind via sit personlige login, og kan registrere sine timer og materialer på den sag han arbejder på.
På den måde er det nemt for dig at have overblik, og sikre at arbejdet bliver udført til tiden, samt omkostninger påføres sagen direkte.
Pr. licens / mdr. ekskl. moms
Større overblik, nemmere hverdag og mindre tid brugt på
administration og planlægning – Det er blot nogle af de ting,
vores kunder har fået ud af at bruge ServiceStyring.
Læs, hvad kunderne siger her:
“Jeg bruger ServiceStyring som et overbliksværktøj. Det
har været svært at finde et system, der virkede til ma–
terieludlejning. Jeg bruger det også til alt muligt andet,
og ServiceStyring har været gode til at hjælpe med mu–
ligheder, jeg kunne bruge systemet til. Jeg er meget til–
freds med systemet og prisen.“