FUNKTIONER DER GØR HVERDAGEN NEMMERE FOR DIG
Er der en specifik funktion du efterspørger, vil vi rigtigt gerne høre mere om det!
Er der en specifik funktion du efterspørger, vil vi rigtigt gerne høre mere om det!
Slip for bortkomne eller ikke korrekt udfyldte timesedler, som koster mange penge på bundlinjen.
Med ServiceStyring har dine medarbejdere nem adgang til eget login, hvor de bla. kan registrere timeforbrug, direkte på de enkelte opgaver.
Automatiser dine serviceaftaler, og slip for manuelt at skulle planlægge dine næste servicebesøg. Når først du har valgt i hvilket interval, der skal udføres service tager ServiceStyring sig af resten. Du kan selv bestemme indhold i dine tjekskemaer, og du kan lave lige så mange skabloner som du ønsker. Det er nemt og lige til.
Med et par tryk på din tablet eller smartphone, kan du fakturere opgaven ude hos kunden. På den måde sparer du kostbar tid og kan hurtigt komme videre til næste opgave.
Her kan du vælge at bruge den indbyggede faktueringsløsning der ligger i ServiceStyring. Eller koble op på dit eget økonomisystem.
Med arbejdsplanlægning, reducerer du dit tidspild markant. Både for dig selv og dine montører. Tiden hvor du skulle finde papirer frem og lave opkald, for at planlægge opgaver er ovre! Et par hurtige klik og så har du nemt fordelt opgaverne ud til medarbejdernes tablets eller smartphones.
Automatisk planlægning af serviceaftaler, betyder at efter udført service, så lægges de enkelte serviceaftaler automatisk i kalenderen i de ønskede intervaller.
Er du klar til ikke at misse aftaler, fordi arbejdssedlen er blevet ædt af hunden?
Udfør kvalitetssikring på dine sager.
Når en opgave er udført, kan det forlanges at der skal udføres ks før opgaven afsluttes. På den måde sikrer du, at kvaliteten på det udførte arbejde lever op til kravene jf. KVS, KL, ISO9001 samt VE Installatøruddannelsen.
Alt dette udføres i samme rapportskabelon, som både ligger til grund for tilbud, faktura samt servicerapport ect. Alt ligger gemt på sagen, og du kan hurtigt finde de nødvendige oplysninger, forbindelse med auditering eller en reklamation.
Med kommunikationsmodulet kan du let holde et tæt dialog med dine kunder på sagsniveau, direkte fra platformen. Du kan både sende automatiserede beskeder med påmindelser og lignende for at mindske risikoen for misforståelser og glemte aftaler.
Med fuldt overblik sparer både dig, dine medarbejdere og dine kunder dyrebar tid i en travl hverdag.
Fælles er at alle parter får deres eget login så de kan følge med i hele sagsforløbet. På den måde er chancen for misforståelser minimal, og derved spares der automatisk dyrebar tid.
Er du klar til at få fuldt overblik og spare tid?
Nu er det slut med misforståelser omhandlende aftaler på en serviceopgave.
Med al historik samlet på hver enkel serviceopgave, har du, dine medarbejdere og kunder altid styr på hvad der er aftalt.
Al historik samles fra det øjeblik opgaven oprettes, til du udfaktuerer den enten i ServiceStyring eller dit eget økonomisystem.
Få det totale overblik over dine medarbejdere, opgaver eller udlejninger. Med drag n drop funktion i kalenderen, kan du nemt og hurtigt flytte rundt på opgaver, medarbejdere eller udlejninger.
Send tilbud direkte fra ServiceStyring. Accepterer kunden tilbuddet- kan du nemt og hurtigt vende tilbuddet til ordre.
Byg din ServiceStyrings løsning op helt efter din ønsker og behov med ekstra funktioner.
Udlej dine maskiner, materialer, mandskab, biler eller hvad du nu kan komme i tanke om. Med udlejningsmodulet, kan du nemt og hurtigt skabe dig et overblik over nuværende udlejninger, igangværende samt kommende.
Har du solgt mange produkter, men har aldrig fået kontaktet kunden med henblik på at tilbyde en serviceaftale?.
Nu kan du nemt og hurtigt kontakte dine kunder med et tilbud om en serviceaftale. Importer eller opret dine kunder. Vælg efterfølgende dem ud, som du gerne vil sende en mail med tilbud om en serviceaftale til.
Nemmere bliver det ikke, at skabe sig en serviceaftale/abonnementsforretning.
Her kan du få en bookingløsning ind på din hjemmeside. Dine kunder kan nu online, nemt og hurtigt booke dig til en serviceopgave, på alle tider af døgnet, 24-7-365!
Har du ikke brug for bookingmodulet, som rummer mange muligheder, så kan du vælge at bruge dette modul. Her får du også dine kunders henvendelser direkte ind i ServiceStyring. Hvis henvendelsen bliver til ordre, kan du nemt vende en henvendelsen til en ordre.
Dine kunder møder aldrig en lukket dør i din butik, men kan altid komme i kontakt med dig, på alle tider af døgnet, hele året rundt.
Med kundelogin kan du give dine kunder adgang til deres eget login. Kunden får direkte adgang til overblik over alle opgaver. Kunden kan til enhver tid logge ind, og se status på de opgaver der er igang, eller afsluttet.
På den måde slipper du for at kunden ringer og forstyrrer dig i løbet af dagen.
Du skal betragte kundens login, som en digital servicebog på boligen, bygningen eller materiellet. Nøjagtigt på samme måde som på en bil.
Med leverandør login, kan du nemt og hurtigt tildele dine leverandører opgaver . Du tildeler leverandøren et login, og derved direkte adgang til overblik over alle opgaver der skal udføres for dig.
Du har altid et samlet overblik i din ServiceStyring løsning, over alle dine leverandører/underentreprenører.
ServiceBox er den komplette dokument løsning. Du kan tilføje dokumenter på opgaver, kunder og materiel. På den måde kan både du, dine medarbejdere og kunder altid tilgå relevante dokumenter.
Byg din ServiceStyring løsning sammen med f.eks. Economic, Dinero eller andre app`s efter behov.
Vil du starte en service/abonnements forretning op, så får du du med dette modul mulighed for automatisk at fakturere dine ydelser. Du vælger bare i hvilket interval opgaverne skal faktueres i, og så tager ServiceStyring sig af resten.
Om du bruger ServiceStyring indbyggede faktueringsløsning eller dit eget økonomisystem er ligegyldigt.
Betaling og fakturering opfattes af mange som et administrativt onde, som bare skal overstås.
Med en online betalingsløsning, kan du tage imod betalinger på dine hjemmeside, når kunderne booker en serviceopgave hos dig. Det beyder at du slipper for at sidde at fakturere manuelt, og dine penge for serviceopgaven er “sikret” fra starten af.
Kunderne kan betale med alle typer kreditkort og MobilePay. Det sparer tid, og højner dit serviceniveau over for dine kunder.