Vejledninger
– Hjælp til brugen af ServiceStyring
Her er 4 enkelte trin, så du du hurtigt, nemt og trygt kan begynde at bruge ServiceStyring.
Her kan du læse om hvordan du opretter en struktur. En struktur kan bestå af, kunder, bygninger, lokationer eller organisationer.
Du har mulighed for at oprette detaljer under kunder, opgaver, varelinjer, ydelser, materiel.
Detaljer bruges til at skræddersy systemet til jeres hverdag / branche. Det betyder, at I her får mulighed for at tilføje de detaljer som er nødvendige og som giver mening for jer.
Større overblik, nemmere hverdag og mindre tid brugt på
administration og planlægning – Det er blot nogle af de ting,
vores kunder har fået ud af at bruge ServiceStyring.
Læs hvad kunderne siger her:
“Jeg bruger ServiceStyring som et overbliksværktøj. Det
har været svært at finde et system, der virkede til ma–
terieludlejning. Jeg bruger det også til alt muligt andet,
og ServiceStyring har været gode til at hjælpe med mu–
ligheder, jeg kunne bruge systemet til. Jeg er meget til–
freds med systemet og prisen.“
PRØV SERVICESTYRING GRATIS I 14 DAGE – HELT UDEN BINDING
ServiceStyring
H.P. Hansens Plads 32
4200 Slagelse
Tlf.: 71 99 18 58
info@ServiceStyring.dk
CVR.:37820180
Mandag – Fredag:
kl. 8.00 – 16.00
Lørdag:
Lukket, men du er altid
velkommen til at kontak-
te os via kontaktformula-
ren eller mail
info@ServiceStyring.dk
Ved helligdage, ferieperioder og lignende kan der forekomme andre åbningstider
Tag et kig på problemtesten.