Her kan du finde vejledninger og hjælp til brugen af ServiceStyring
4 enkelte trin
Her er 4 enkelte trin, så du du hurtigt, nemt og trygt kan begynde at bruge ServiceStyring.
Struktur
Her kan du læse om hvordan du opretter en struktur. En struktur kan bestå af, kunder, bygninger, lokationer eller organisationer.
Detaljer
Du har mulighed for at oprette detaljer under kunder, opgaver, varelinjer, ydelser, materiel.
Detaljer bruges til at skræddersy systemet til jeres hverdag / branche. Det betyder, at I her får mulighed for at tilføje de detaljer som er nødvendige og som giver mening for jer.
Større overblik, nemmere hverdag og mindre tid brugt på administration og planlægning – Det er blot nogle af de ting, vores kunder har fået ud af at bruge ServiceStyring.
“Jeg bruger ServiceStyring som et overbliksværktøj. Det har været svært at finde et system, der virkede til ma– terieludlejning. Jeg bruger det også til alt muligt andet, og ServiceStyring har været gode til at hjælpe med mu– ligheder, jeg kunne bruge systemet til. Jeg er meget til– freds med systemet og prisen.“