Tilføjelser,
udvid med ekstra funktioner
Lavet af fagfolk til fagfolk
Lavet af fagfolk til fagfolk
Med materiel kan du få overblik over dit eget og kundens materiel. Du får overblik på kort, kalender eller tabelvisning. Om materiellet er en varmepumpe, gaskedel, ventilationsanlæg, port, maskine eller andet fysisk produkt, er underordnet. Det hele kan håndteres i ServiceStyring.
Materiel kan kobles sammen med Serviceaftaler og eller Udlejning – så du kan få det maksimale ud af Materiel tilføjelsen.
Udlej dine maskiner, materialer, mandskab, ejendomme, biler eller hvad du nu kan komme i tanke om.
Med udlejningsmodulet, kan du nemt og hurtigt skabe dig et overblik over nuværende udlejninger.
Via kalenderen med træk og slip funktion – får du overblik over alle udlejninger på dag, uge, måned eller årsbasis.
Har du solgt mange produkter, men har aldrig fået kontaktet kunden med henblik på at tilbyde en serviceaftale?
Nu kan du nemt og hurtigt kontakte dine kunder med et tilbud om en serviceaftale. Når vi har hjulpet dig med at importere dine kunder og materiel – vælger du efterfølgende dem ud, som du gerne vil sende en mail med tilbud om en serviceaftale til.
Herefter får din kunde en mail med et booking link i, hvor de kan booke tid til service. Nøjagtigt som man kender det fra bilbranchen.
Efterfølgende kan du fastsætte hvornår næste service skal udføres.
Nemmere bliver det ikke, at have eller komme med en serviceaftale/abonnementsforretning.
Med en bookingløsning på din hjemmeside, vil dine kunder aldrig møde en lukket dør i din butik.
Dine kunder kan nu online, nemt og hurtigt booke dig til en specifik opgave, på alle tider af døgnet, 24-7-365!
Du bestemmer naturligvis helt selv hvilke områder, tidpunkter, eller om kunden skal booke med eller uden tid og dato.
Fælles er at alle bookinger lander direkte i ServiceStyring, så du nemt og hurtigt kan planlægge, hvornår, hvordan og hvem der skal udføre opgaven.
Alle informationer gennem booking sendes naturligvis krypteret.
Betaling og fakturering opfattes af mange som et administrativt onde, som bare skal overstås.
Med en online betalingsløsning, kan du tage imod betalinger på dine hjemmeside, når kunderne booker en opgave hos dig.
Kunderne kan betale med alle typer kreditkort eller MobilePay. Det sparer tid, højner dit serviceniveau og sikrer at din betaling så snart opgaven er udført.
Pr. måned. ekskl. moms
Når du har oprettet en serie af gentagne opgaver, det kunne f.eks. være i forbindelse med serviceaftaler, kan du med abonnement tilføjelsen, sætte dem til automatisk at fakturere.
Du vælger bare i hvilket interval opgaverne skal faktureres i, og så tager ServiceStyring sig af resten.
Om du bruger ServiceStyring indbyggede faktureringsløsning, eller dit eget økonomisystem er ligegyldigt.
Pr. måned. ekskl. moms
Med kundeportal, kan du give dine kunder adgang til ServiceStyring.
Kunden kan til enhver tid logge ind, og se status på de opgaver der er planlagt, igang eller afsluttet. Ønsker de at booke en ny opgave hos dig, kan det nemt og bekvemt gøres fra deres personlige login.
På den måde slipper du for mange forstyrrende opkald, samt missede aftaler.
Du skal betragte kundens portal, som en digital servicebog på boligen, bygningen eller materiellet. Nøjagtigt på samme måde som på en bil.
Pr. licens / mdr. ekskl. moms
Med leverandørportal, kan du give dine underentreprenører adgang til ServiceStyring.
Du kan tildele leverandøren opgaver, på samme måde som du gør med en medarbejder.
Leverandøren logger ind via sit personlige login, og kan registrere sine timer og materialer på den sag han arbejder på.
På den måde er det nemt for dig at have overblik, og sikre at arbejdet bliver udført til tiden, samt omkostninger påføres sagen direkte.
Pr. licens / mdr. ekskl. moms
Varelager giver dig en simpel lagerfunktion, som giver overblik over dit varelager.
Når du bruger en vare, så nedskrives dit lager helt automatisk, så du kan genbestille.
Pr. måned. ekskl. moms
Med planlægningstavlen, kan du på kontoret få overblik over medarbejdere og opgaver, på storksærm.
Du kan nemt og hurtigt rykke rundt på opgaver og medarbejdere, hvis din storskærm er interaktiv/touch.
Planlægningtavlen kan bruges i flere forskellige afdelinger, så du kun ser de opgaver og medarbejdere, som hører til den specifikke afdeling.
Med E-conomic projektstyring integration – slipper du og dine medarbejdere for at registere tidsforbrug to steder. Tidsregistrer nemt og hurtigt – direkte på dine E-conomic projekter i ServiceStyring.
Det eneste det kræver, er at du har en Pro løsning, før at du kan benytte integrationen.
Større overblik, nemmere hverdag og mindre tid brugt på
administration og planlægning – Det er blot nogle af de ting,
vores kunder har fået ud af at bruge ServiceStyring.
Læs, hvad kunderne siger her:
“Jeg bruger ServiceStyring som et overbliksværktøj. Det
har været svært at finde et system, der virkede til ma–
terieludlejning. Jeg bruger det også til alt muligt andet,
og ServiceStyring har været gode til at hjælpe med mu–
ligheder, jeg kunne bruge systemet til. Jeg er meget til–
freds med systemet og prisen.“