FAQ
– Ofte stillede spørgsmål
– Ofte stillede spørgsmål
– Ofte stillede spørgsmål
Her har vi listet nogle af de spørgsmål og svar, vi ofte oplever i supporten af vores kunder.
Ring gerne til vores support på 71991858 hvis du skulle få brug for ekstra hjælp.
Hvad er fordelene ved ServiceStyring?
Fordelene er mange, men helt grundlæggende bliver det med ServiceStyring muligt for alle organisationer og servicevirksomheder at drive en professionel forretning med et godt alsidigt online system til drift, vedligehold, service og opgavestyring.
Systemet hjælper altså virksomheder og organisationer med at digitalisere sig – og opleves der øget vækst, kan systemet vokse med.
Hvordan fungerer ServiceStyring?
Med ServiceStyring får du mulighed for at få overblik og administrere opgaver, kvalitetssikring, rapporter, billeder, dokumenter, registrere timer og materialer samt udarbejde og sende fakturaer direkte til kunden. Kort sagt- så erstatter du exel arket og de fysiske ringbind, med en samlet digital løsning.
Kan jeg ringe til support?
Der er adgang til tlf og mail support, alle hverdage mellem 8-16.
Ellers er du velkommen til at kontakte os på alle tider af døgnet. Send dit spørgsmål til: info@servicestyring.dk og vi svarer dig indenfor en arbejdsdag.
Tlf support: 71991858
Mail support: info@servicestyring.dk
Hvilket økonomisystem kan jeg bruge sammen med ServiceStyring?
ServiceStyring har integration til Visma e-conomic og Dinero. Ønsker du en specifik integration til et andet økonomisystem, hører vi meget gerne fra dig.
Integrationen kræver at du har et Pro abonnement, og du skal være opmærksom på, at du skal have et økonomisystem i forvejen.
Læs mere om Visma e-conomic, se priser, funktioner og læs mere om de forskellige tillægsmoduler hos e-conomic her.
Læs mere om Dinero, se priser, funktioner og læs mere om de forskellige mulighederne med Dinero her.
Hvordan kommer jeg igang med ServiceStyring?
Du sender os en henvendelse via nedenstående link – og så tager vi fat i dig inden for kun 24 timer!
Jeg vil gerne prøve ServiceStyring helt gratis – og uden binding i 14 dage.
Du skal blot udfylde dit firmanavn, branche, dit navn, e-mail og telefonnummer.
Derudover skal du tage stilling til, om du vil modtage hjælpevideoer og nyhedsmails fra ServiceStyring, og selvfølgelig acceptere vilkårene.
Jeg har glemt min adgangskode?
Hvis du som medarbejder har glemt din adgangskode, skal du henvende dig hos din administartor i virksomheden.
Her kan han/hun nulstille og gensende den til dig fra ServiceStyring.
Hvad koster det?
For at gøre det så nemt som muligt – er der 2 priser. 158 kr for en Basis licens og en Pro licens til 258 kr. Ligeledes for at mindske administrationen for dig, kan du enten betale kvartalsvis eller årligt.
Det minimerer antallet af bilag der skal håndteres, og idag hvor mange økonomisystmer afregner abonnementet efter antal af bilagtransaktioner, holder det omkostningerne nede.
Du kan læse mere om ServiceStyring priser her.
Større overblik, nemmere hverdag og mindre tid brugt på
administration og planlægning – Det er blot nogle af de ting,
vores kunder har fået ud af at bruge Servicestyring.
Læs hvad underne siger her:
“Jeg bruger ServiceStyring som et overbliksværktøj. Det
har været svært at finde et system, der virkede til ma–
terieludlejning. Jeg bruger det også til alt muligt andet,
og ServiceStyring har været gode til at hjælpe med mu–
ligheder, jeg kunne bruge systemet til. Jeg er meget til–
freds med systemet og prisen.“