Servicevirksomhed
kontrol og planlægning
– Lavet af fagfolk til fagfolk
- Gentagne opgaver
- Kalender
- Tjekskemaer
Kom i gang fra
– Lavet af fagfolk til fagfolk
Kom i gang fra
– Lavet af fagfolk til fagfolk
Kom i gang fra
Er der blevet udført service på varmepumpen, porten eller brandslukkeren? Eller er der udført hovedrengøring, slået græs, pudset vinduer og hvornår er det gjort? Var der noteret noget med at hunden bider, eller nøglen ligger runder måtten?
Er der nok medarbejdere på opgaven på fredag?
ServiceStyring er det nye digitale opgavestyringssystem – som kan anvendes til alt lige fra planlægning af gentagne serviceopgaver til enkelte specialopgaver, som udføres enkeltvis.
Opret opgaver, der skal gentages i bestemte intervaller. På dag, uge, måned eller årsbasis.
Få det komplette overblik over alle opgaver i kalenderen. Opgaver kan nemt flyttes rundt via træk og slip funktion
Lav tjekliste skemaer som passer til dine behov – med ting der skal udføres på hver opgave. Skemaet kan herefter, hvis det ønskes sendes direkte til kunden som pdf.
Når opgaven er udført kan du med et enkelt klik – sende en faktura til kunden.
– Lavet af fagfolk til fagfolk
ServiceStyring er opbygget med to muligheder. Du kan vælge mellem en Basis- eller Propakke. På den måde betaler du, hvad enten din virksomhed er lille eller stor, KUN for det du har behov for i dagligdagen.
ServiceStyring arbejder med opgaver og ydelser.
Opgaven kunne være daglig, ugentligt, månedlig eller årlig opgave eller ydelse med beskrivelse.
Er det en meget stor kunde, kan den opdeles i serviceområder, som ligger under det primære område.
På den måde har planlæggeren, eller den respektive medarbejder mulighed for online at rette i hvert specifikt område, hvis der laves nye aftaler. Slut med fysiske sedler og udokumenteret arbejde.
Velegnet til serviceopgaver eller serviceydelser inden for alle brancher – hvor det skal være hurtigt, nemt og simpelt at håndtere:
– og meget, meget mere.
ServiceStyring kan integreres med alle førende regnskabs- og ERP-systemer: