Materiel tilføjelse
– alt samlet et sted
– Lavet af fagfolk til fagfolk
- Mobilt eller fast materiel
- Kortvisning med placering af materiel
- Faktuering
Kom igang fra
– Lavet af fagfolk til fagfolk
Kom igang fra
– Lavet af fagfolk til fagfolk
Kom i gang fra
Fundamentet når man laver serviceopgaver på materiel, enkelte som gentagne – er at det er materiellet der er kilden til omsætning. Det betyder at selvom kunden,bygningen eller området, som er tilknyttet materiellet udskiftes, bevares al historik, dokumentation og ikke mindst indtjening, på materiellet.
Materiel kan være en varmepumpe, vindmølle, ventilationsanlæg, lift, partytelt, værktøj eller andre fysiske produkter. Fælles er at, du kan samle og styre det hele i ServiceStyring.
Materiel tilføjelsen kan med fordel kombineres med serviceaftale eller udlejning.
Få overblik over materiel, opgaver, medarbejdere og kunder i kalenderen.
Opret noter og lav kvalitetssikringsskemer med billeder eller dokumenter til hvert materiel.
Få styr på timeforbruget på materiellet. Totalt eller pr. sag, og overfør direkte til fakturaen.
Integration med dit økonomisystem, gør det nemt at fakturere timeforbrug på materiellet, direkte fra ServiceStyring.
– Lavet af fagfolk til fagfolk
ServiceStyring Materiel er opbygget med en Basispakke. Får du behov for en større løsning, kan du nemt opgradere til Pro eller Premium.
På den måde betaler du KUN for de funktioner du har behov for i dagligdagen.
ServiceStyring rummer de vigtigste
funktionaliteter, der gør det nemt, hur-
tigt og simpelt at håndtere:
– og meget, meget mere.
Servicestyring kan intergreres med alle førende regnskabs- og ERP-systemer: