Opstartspakke

At starte op med et digitalt planlægningssytem kan være spændende, men også udfordrende. En af de vigtigste faktorer for succes er at have en velstruktureret opstartspakke. En opstartspakke er en samling af nødvendige ressourcer og værktøjer, der hjælper med at onboarde din virksomhed på den rigtige måde. Med den helt rette opstart, er der stor chance for, at I kommer godt ind i systemet. I dette blogindlæg udforsker vi de afgørende elementer, som kan give jer den bedste start.

En god onboarding

Ved at forstå kundens behov og mål kan man identificere de rigtige løsninger og tilbud, der bedst opfylder deres behov. Derfor er det også vigtigt at introducere kunderne for yderligere produkter eller tjenester, der kan øge deres værdi og tilfredshed. Med en god onboarding kan forholdet mellem virksomhed og kunde godt og langsigtet.

Mulighed for support

Efter onboardingen kan der sagtens opstå yderligere spørgsmål fra kunden, og det er derfor vigtigt også at følge kunden fremadrettet. Hos ServiceStyring tilbyder vi altid support, og svarer på spørgsmål, når de opstår hos ude hos vores kunder.

Den helt rette opstart

Får man den helt rette opstart, er der en større chance for, at man lykkes med at benytte sig af et nyt system. ServiceStyring vil gerne onboarde dig og din virksomhed på bedst mulig vis, og derfor har vi et bud på den helt rette opstart for jer:
• Oprettelse og opsætning af konto
• Import af kunder og varelinjer
• Opsætning af f.eks., rapport/skema, ydelse, produkt, medarbejdere.
• Oprettelse og integration til E-conomic eller Dinero
• Undervisning online
• Opfølgning med vores support team
• Fysisk undervisning/kursus efter aftalt pris

Hvis du ønsker at læse mere om ServiceStyrings funktioner og priser, kan du klikke dig videre herfra.

Hvad er du på udkig efter?

Ræk ud til os - der findes svar på dine spørgsmål