Serviceaftale

En serviceaftale er stabil indtjening

Mange virksomheder har gennem årene, helt ubevidst skabt sig et fantastisk udgangspunkt, for en serviceaftale forretning. De har som ofte et kæmpe kundekartotek, hvor kunderne har fået sat et produkt op. Disse kunder vil kunne drage fordel af en serviceaftale. En serviceaftale vil nemlig både forlænge levetid, garanti samt driftsikkerhed. Til gavn for både den udførende virksomhed og kunde.

Når virksomheden kontakter og minder kunden om, at det er tid til et lovpligtigt serviceeftersyn, vil det som oftest betyde en underskrift på en serviceaftale, da kunden i den sidste ende nok har glemt alt om at booke et påkrævet serviceeftersyn.

Automatiser din serviceaftale

Som virksomhed er en serviceaftale ordning med sine kunder, en vigtig del af en forretningen. Ofte er selve administrationsdelen for stor en byrde for de fleste firmaer, og de vælger at overdrage den del til større firmaer der kan håndtere dette. Med ServiceStyring vil en serviceaftale helt og aldeles kunne automatiseres fuldstændigt.

ServiceStyring kan håndtere en alt hvad det kræver at administrere en serviceaftale:

Kort sagt et webbaseret serviceaftale værktøj der fungerer på både pc, tablet, telefon, og som kan hjælpe dig enten med at holde styr på eksisterende serviceaftale kunder. Eller dig som vil starte og skalere en serviceaftale forretning.

Skal vi ringe dig op – for en uforpligtigende afklarende snak om ServiceStyring er noget for dig?.