Servicestyring med telefonsupport

Hos ServiceStyring fokuserer vi på, at alle skal have den bedst mulige oplevelse med vores hjemmeside og vores service, og derfor kan alle virksomheder og virksomhedsledere være sikre på, at vi altid er på deres side. 

Hos ServiceStyring er vores fokus at gøre dit – og dine medarbejderes – arbejde nemmere, og det er det, vi forsøger ved at introducere jer til vores velfungerende systemer og programmer.  

Så har du problemer med noget, som omhandler ServiceStyrings platform, er hjælpen kun en opringning væk. Vi sidder altid klar til at hjælpe.

Den nære support

Hos ServiceStyring er det vigtigt for os, at vores kunder – dig og din virksomhed – føler sig trygge ved vores system. Derfor har vi stor fokus på den nære support, som betyder, at vi altid er klar til at hjælpe, hvis der skulle opstå problemer eller spørgsmål.  

Den nære support, som vi tilbyder hos ServiceStyring, er en fordel for dig og din virksomhed på flere punkter. Eksempelvis ser vi en stor tidsbesparelse hos de virksomheder, som har valgt at inkorporerer ServiceStyrings platform i deres arbejdsdag. Tidsbesparelsen ses da vi fra ServiceStyrings side af udmærket godt ved, at der i en normal arbejdsdag ikke er sat tid af til at ringe til et supportsystem.  

Derfor forstår vi, hvor vigtigt det er at få løst et problem hurtigt, således arbejdsdagen kan fokuseres omkring de reelle arbejdsopgaver.

ServiceStyring

ServiceStyring er et online system og en platform, hvor virksomheder nemt og hurtigt kan kontrollere og holde styr på de servicer og arbejdsopgaver, der tilbydes kunder. Derfor vil din virksomhed trives på platformen, og den vil samtidig blive set af kunder, som leder efter gode kvalitetssikrede håndværkervirksomheder.

Hvad er du på udkig efter?

Ræk ud til os - der findes svar på dine spørgsmål